0.00zł
Brak produktów w koszyku.
4,500.00zł 2,100.00zł
Wiarygodne i nastawione na odbiorcę wystąpienia w administracji publicznej” – szkolenie on- linę
Cel: uczestnicy jako funkcjonariusze administracji publicznej nabywają wiedzę i umiejętności w zakresie przygotowania i wygłoszenia skutecznych i uwzględniających potrzeby widowni przemówień publicznych.
Dla kogo?:
Oferowane szkolenie adresowane jest do przedstawicieli administracji publicznej, zarówno rządowej, jak i samorządowej, którzy chcą przygotowywać i wygłaszać profesjonalne i wiarygodne wystąpienia publiczne. W szczególności, proponowane szkolenie zostało przygotowane z myślą o osobach zdających sobie sprawę, że miernikiem skutecznego wystąpienia publicznego jest stosunek mówcy do audytorium docelowego, a zatem niejednokrotnie także do mieszkańców danej wspólnoty samorządowej (np. w przypadku organów jednostek samorządu terytorialnego).
Założeniem szkolenia jest dostosowanie wystąpienia do problemów oraz potrzeb docelowych odbiorców, a dzięki temu osiągnięcie celu mówcy oraz zbudowanie jego profesjonalnego wizerunku.
Szkolenie to jest również przeznaczone dla osób, które często przemawiają za pośrednictwem mediów (konferencje prasowe, udzielane wywiady) i dążą do opanowania stresu, maksymalizacji osiągnięcia celu oraz wykreowaniu wizerunku eksperta oddanego sprawom lokalnej społeczności.
Dodatkową zaletą szkolenia będzie także moduł dotyczący radzenia sobie z trudnymi pytaniami ze strony klientów, mediów oraz innych organów administracji.
Korzyści:
Praca metodą piramidy przemówień bazuje na holistycznym podejściu do przemówienia, co z kolei zapewnia:
– jasność celu i ujęcie go przez pryzmat widowni,
– dopasowanie przekazu do potrzeb audytorium,
– wybór narzędzi retorycznych spójnych z celem, treścią i osobą mówcy.
Szczegółowe korzyści obejmują natomiast:
– klarowne zdefiniowanie celu z perspektywy wartości dla audytorium docelowego
– wzmocnienie skuteczności przemówienia poprzez precyzyjną analizę potrzeb docelowego audytorium
– zwiększenie siły oddziaływania przemówienia poprzez zróżnicowanie technik argumentacji,
– wzmocnienie autentyczności i zapamiętywalności przemówienia z pomocą technik storytellingu,
– zwiększenie klarowności za pomocą czytelnych struktur rozwinięcia
– wzmocnienie więzi z audytorium dzięki wykorzystaniu języka korzyści,
– zwiększenie wiarygodności oraz zbudowanie wizerunku eksperta poprzez spójność narzędzi retorycznych
– opanowanie odruchów stresu przeszkadzającego w kształtowaniu profesjonalnego wizerunku
– opanowanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi pytaniami ze strony audytorium
Data: 5/6.09. 2022 r
Godziny 9:00-15:00
Miejsce: on- line
Wpłaty przyjmujemy na konto
ALIOR BANK 60 2490 0005 0000 4530 6108 9505
W tytule proszę wpisać temat szkolenia.
PROWADZĄCA:
Certyfikowany trener biznesu w ramach International Trainers & Facilitators
Federation. Zaawansowany Srebrny Mówca (ACS) oraz Zaawansowany Brązowy Lider (ALB) według certyfikacji organizacji Toastmasters International. Jej kompetencjom zaufali między innymi: Jeronimo Martins Polska S.A., Jacobs S.A. (biuro w Krakowie), GlaxoSmithKline (biuro w Poznaniu), PSNC Future Labs Poznań, Maik Group Artur Maik, Towarzystwo Doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego, Fundacja Strefa Szkoleń, Modra Sova Sp. z.o.o, Anna Krause. Ekspert Prawa Oświatowego, Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli – Cognitus, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (w zakresie szkolenia, zarówno pracowników naukowo dydaktycznych, doktorantów, jak i prowadzenia zajęć w ramach Uniwersytetu Otwartego), stowarzyszenie Center for American Studies (w zakresie ogólnych szkoleń z wystąpień publicznych oraz szkoleń dedykowanych prawnikom), Fundacja Brama Epok, Stowarzyszenie MOST (w zakresie szkoleń dla NGO w ramach programu “Z prawem na TY”), Stowarzyszenie Aktywne Kobiety, Poznańska Kooperatywa Spożywcza Niezależne Zrzeszenie Studentów, Studenckie Forum Business Centre Club, Krajowa Reprezentacja Doktorantów. W roku akademickim 2020/2021 prowadziła dla dwóch grup (13 osób w każdej) nauczycieli akademickich Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, warsztaty z zakresu wykorzystania technik wystąpień publicznych w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, w łącznym wymiarze 12 godzin. Zajęcia kontynuowane są w roku akademickim 2021/22, gdzie prowadzi ona zajęcia w wymiarze 30 godzin dla łącznie 5 grup z zakresu przemówień publicznych w dydaktyce oraz użycia perswazji w celu komercjalizacji wyników własnych badań. Na Uniwersytecie Jagiellońskim prowadzi cykl szkoleń z zakresu wykorzystaniu technik storytellingu w dydaktyce, research pitch oraz podstaw wystąpień publicznych w łącznym wymiarze 44 godzin. Trener w ramach programu „Organizowanie i animowanie działań na rzecz środowiska akademickiego”, dofinansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, gdzie w ramach wydarzenia Academic Camps for Doctoral Candidates prowadziła szkolenie z wystąpień publicznych w pracy dydaktyków dla doktorantów z czterech kontynentów, odbywających studia doktoranckie w Polsce.
W kwietniu 2020 r. Hanna Wiczanowska pełniła również funkcję trenera uczestników ogólnopolskiego konkursu “Najlepsze Zajęcia z Przedsiębiorczości” w zakresie przemówień i technik autoprezentacji oraz członka Kapituły tego konkursu, zarówno na szczeblu eliminacji regionalnych, jak i w finale ogólnopolskim. Ponadto była ona także szkoleniowcem z zakresu elevator pitches, podczas prestiżowych targów pracy i nauki – Work and Science Forum 2021, zorganizowanych pod auspicjami Krajowej Reprezentacji Doktorantów, Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej oraz Ministerstwa Edukacji i Nauki. Od listopada 2020 r. realizuje szkolenia z wystąpień publicznych i storytellingu dla Uniwersytetu Otwartego, działającego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, dotychczas w łącznym wymiarze 120 godzin.
Podczas indywidualnych konsultacji przygotowywała swoją mentorowaną do współprowadzenia paneludyskusyjnego o strategicznej filantropii w ramach konferencji BE BOLD oraz wygłoszenia prelekcji w ramach prestiżowej międzynarodowej Konferencji International Investment Summit w Londynie w 2019 r. W trakcie tej ostatniej konferencji występowali przedstawiciele tak szacownych organizacji, jak: Bill & Melinda Gates Foundation, UBS, Oxford University, czy Thomas Reuters Foundation. Hanna Wiczanowska pełniła także funkcję ekspertki z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych, w książce Anny Diller „Rozwiń skrzydła. 10 kroków, aby zbudować markę osobistą”, na łamach której udziela czytelnikom (w szczególności kobietom planującym założyć własny biznes) wskazówek dotyczących skutecznej autoprezentacji biznesowej. W 2020 r. doprowadziła swojego mentorowanego do finału (osiem najlepszych osób) pięciu krajów nadbałtyckich w dwóch kategoriach konkursowych. W 2019 r. Hanna Wiczanowska zajęła trzecie miejsce w finale Konkursu Ewaluacji (krytycznej i motywującej oceny wystąpień publicznych) w obrębie pięciu krajów nadbałtyckich – w j. angielskim.
Jest ona ponadto zdobywczynią trzeciego miejsca w finale Mistrzostw Polski w mowach
improwizowanych w j. angielskim oraz finalistką (osiem najlepszych osób) w obrębie tych samych pięciu krajów nadbałtyckich, w j. angielskim. Przygotowując, wygłaszając i ewaluując przemówienia publiczne, korzysta z autorskich narzędzi, pozwalających na dywersyfikację doboru środków przekazu oraz technik udzielania informacji zwrotnej, w zależności od charakteru i celu przemówienia.
Wiarygodne i nastawione na odbiorcę wystąpienia w administracji publicznej” – szkolenie on- linę
Cel: uczestnicy jako funkcjonariusze administracji publicznej nabywają wiedzę i umiejętności w zakresie przygotowania i wygłoszenia skutecznych i uwzględniających potrzeby widowni przemówień publicznych.
Dla kogo?:
Oferowane szkolenie adresowane jest do przedstawicieli administracji publicznej, zarówno rządowej, jak i samorządowej, którzy chcą przygotowywać i wygłaszać profesjonalne i wiarygodne wystąpienia publiczne. W szczególności, proponowane szkolenie zostało przygotowane z myślą o osobach zdających sobie sprawę, że miernikiem skutecznego wystąpienia publicznego jest stosunek mówcy do audytorium docelowego, a zatem niejednokrotnie także do mieszkańców danej wspólnoty samorządowej (np. w przypadku organów jednostek samorządu terytorialnego).
Założeniem szkolenia jest dostosowanie wystąpienia do problemów oraz potrzeb docelowych odbiorców, a dzięki temu osiągnięcie celu mówcy oraz zbudowanie jego profesjonalnego wizerunku.
Szkolenie to jest również przeznaczone dla osób, które często przemawiają za pośrednictwem mediów (konferencje prasowe, udzielane wywiady) i dążą do opanowania stresu, maksymalizacji osiągnięcia celu oraz wykreowaniu wizerunku eksperta oddanego sprawom lokalnej społeczności.
Dodatkową zaletą szkolenia będzie także moduł dotyczący radzenia sobie z trudnymi pytaniami ze strony klientów, mediów oraz innych organów administracji.
Korzyści:
Praca metodą piramidy przemówień bazuje na holistycznym podejściu do przemówienia, co z kolei zapewnia:
– jasność celu i ujęcie go przez pryzmat widowni,
– dopasowanie przekazu do potrzeb audytorium,
– wybór narzędzi retorycznych spójnych z celem, treścią i osobą mówcy.
Szczegółowe korzyści obejmują natomiast:
– klarowne zdefiniowanie celu z perspektywy wartości dla audytorium docelowego
– wzmocnienie skuteczności przemówienia poprzez precyzyjną analizę potrzeb docelowego audytorium
– zwiększenie siły oddziaływania przemówienia poprzez zróżnicowanie technik argumentacji,
– wzmocnienie autentyczności i zapamiętywalności przemówienia z pomocą technik storytellingu,
– zwiększenie klarowności za pomocą czytelnych struktur rozwinięcia
– wzmocnienie więzi z audytorium dzięki wykorzystaniu języka korzyści,
– zwiększenie wiarygodności oraz zbudowanie wizerunku eksperta poprzez spójność narzędzi retorycznych
– opanowanie odruchów stresu przeszkadzającego w kształtowaniu profesjonalnego wizerunku
– opanowanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi pytaniami ze strony audytorium
Data: 5/6.09. 2022 r
Godziny 9:00-15:00
Miejsce: on- line
Wpłaty przyjmujemy na konto
ALIOR BANK 60 2490 0005 0000 4530 6108 9505
W tytule proszę wpisać temat szkolenia.
PROWADZĄCA:
Certyfikowany trener biznesu w ramach International Trainers & Facilitators
Federation. Zaawansowany Srebrny Mówca (ACS) oraz Zaawansowany Brązowy Lider (ALB) według certyfikacji organizacji Toastmasters International. Jej kompetencjom zaufali między innymi: Jeronimo Martins Polska S.A., Jacobs S.A. (biuro w Krakowie), GlaxoSmithKline (biuro w Poznaniu), PSNC Future Labs Poznań, Maik Group Artur Maik, Towarzystwo Doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego, Fundacja Strefa Szkoleń, Modra Sova Sp. z.o.o, Anna Krause. Ekspert Prawa Oświatowego, Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli – Cognitus, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (w zakresie szkolenia, zarówno pracowników naukowo dydaktycznych, doktorantów, jak i prowadzenia zajęć w ramach Uniwersytetu Otwartego), stowarzyszenie Center for American Studies (w zakresie ogólnych szkoleń z wystąpień publicznych oraz szkoleń dedykowanych prawnikom), Fundacja Brama Epok, Stowarzyszenie MOST (w zakresie szkoleń dla NGO w ramach programu “Z prawem na TY”), Stowarzyszenie Aktywne Kobiety, Poznańska Kooperatywa Spożywcza Niezależne Zrzeszenie Studentów, Studenckie Forum Business Centre Club, Krajowa Reprezentacja Doktorantów. W roku akademickim 2020/2021 prowadziła dla dwóch grup (13 osób w każdej) nauczycieli akademickich Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, warsztaty z zakresu wykorzystania technik wystąpień publicznych w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, w łącznym wymiarze 12 godzin. Zajęcia kontynuowane są w roku akademickim 2021/22, gdzie prowadzi ona zajęcia w wymiarze 30 godzin dla łącznie 5 grup z zakresu przemówień publicznych w dydaktyce oraz użycia perswazji w celu komercjalizacji wyników własnych badań. Na Uniwersytecie Jagiellońskim prowadzi cykl szkoleń z zakresu wykorzystaniu technik storytellingu w dydaktyce, research pitch oraz podstaw wystąpień publicznych w łącznym wymiarze 44 godzin. Trener w ramach programu „Organizowanie i animowanie działań na rzecz środowiska akademickiego”, dofinansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, gdzie w ramach wydarzenia Academic Camps for Doctoral Candidates prowadziła szkolenie z wystąpień publicznych w pracy dydaktyków dla doktorantów z czterech kontynentów, odbywających studia doktoranckie w Polsce.
W kwietniu 2020 r. Hanna Wiczanowska pełniła również funkcję trenera uczestników ogólnopolskiego konkursu “Najlepsze Zajęcia z Przedsiębiorczości” w zakresie przemówień i technik autoprezentacji oraz członka Kapituły tego konkursu, zarówno na szczeblu eliminacji regionalnych, jak i w finale ogólnopolskim. Ponadto była ona także szkoleniowcem z zakresu elevator pitches, podczas prestiżowych targów pracy i nauki – Work and Science Forum 2021, zorganizowanych pod auspicjami Krajowej Reprezentacji Doktorantów, Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej oraz Ministerstwa Edukacji i Nauki. Od listopada 2020 r. realizuje szkolenia z wystąpień publicznych i storytellingu dla Uniwersytetu Otwartego, działającego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, dotychczas w łącznym wymiarze 120 godzin.
Podczas indywidualnych konsultacji przygotowywała swoją mentorowaną do współprowadzenia paneludyskusyjnego o strategicznej filantropii w ramach konferencji BE BOLD oraz wygłoszenia prelekcji w ramach prestiżowej międzynarodowej Konferencji International Investment Summit w Londynie w 2019 r. W trakcie tej ostatniej konferencji występowali przedstawiciele tak szacownych organizacji, jak: Bill & Melinda Gates Foundation, UBS, Oxford University, czy Thomas Reuters Foundation. Hanna Wiczanowska pełniła także funkcję ekspertki z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych, w książce Anny Diller „Rozwiń skrzydła. 10 kroków, aby zbudować markę osobistą”, na łamach której udziela czytelnikom (w szczególności kobietom planującym założyć własny biznes) wskazówek dotyczących skutecznej autoprezentacji biznesowej. W 2020 r. doprowadziła swojego mentorowanego do finału (osiem najlepszych osób) pięciu krajów nadbałtyckich w dwóch kategoriach konkursowych. W 2019 r. Hanna Wiczanowska zajęła trzecie miejsce w finale Konkursu Ewaluacji (krytycznej i motywującej oceny wystąpień publicznych) w obrębie pięciu krajów nadbałtyckich – w j. angielskim.
Jest ona ponadto zdobywczynią trzeciego miejsca w finale Mistrzostw Polski w mowach
improwizowanych w j. angielskim oraz finalistką (osiem najlepszych osób) w obrębie tych samych pięciu krajów nadbałtyckich, w j. angielskim. Przygotowując, wygłaszając i ewaluując przemówienia publiczne, korzysta z autorskich narzędzi, pozwalających na dywersyfikację doboru środków przekazu oraz technik udzielania informacji zwrotnej, w zależności od charakteru i celu przemówienia.