To szkolenie już się odbyło

ASERTYWNA KOMUNIKACJA Z „TRUDNYM KLIENTEM”

Osoba prowadząca
Początek
21 października 2019 09:00
Koniec
21 października 2019 17:00
Miejsce szkolenia
Warszawa   Zobacz mapę

450.00

Kategoria:

Status

Szczegóły szkolenia

Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z asertywną komunikacją w sytuacjach zawodowych. Asertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności. W sytuacjach zawodowych, porozumiewając się z klientem wewnętrznym, czy zewnętrznym, komunikacja asertywna jest wręcz niezbędna, pozwala zbudować lepsze relacje. Asertywność to nie jest umiejętność wrodzona, tylko nabyta! Dlatego można się jej nauczyć. Zapraszamy na szkolenie.

 

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Rozróżniać typy zachowań: uległych, agresywnych i asertywnych
  • Budować swoją postawę asertywną
  • Komunikować się w różnych sytuacjach zawodowych w sposób asertywny.

Szkolenie dedykowane jest osobom, które chcą budować swoją postawę asertywną, nauczyć się komunikować asertywnie w relacjach zawodowych. : Szkolenie ma charakter warsztatowy, silnie odwołujące się do doświadczenia uczestników. Z dużą ilością dyskusji, ćwiczeń indywidualnych, w parach oraz grupowych, w tym: Analizy przypadków Scenki z odgrywaniem ról Ćwiczenia indywidualne.

 

Szkolenie składa się z:

  • elementów wykładowych,
  • ćwiczeń w parach,
  • grania ról.