WRAŻLIWOŚĆ W BIZNESIE

Początek
22 lipca 2024
Koniec
22 lipca 2024 Cały dzień

0.00

WARSZTATY: WRAŻLIWOŚĆ W BIZNESIE

Człowiek poczyna się jawić jako niewiele znaczący element totalnej maszyny, właściwie odżywiany i zabawiany, lecz bierny i bez życia, pozbawiony niemal uczuć. Zanikają indywidualizm i prywatność, a uczucia wobec innych programowane są za pomocą środków farmakologicznych odgrywających rolę nowego rodzaju doświadczenia introspekcyjnego. – Erich Fromm

O deficytach wrażliwości współczesnych pokoleń pisał pół wieku temu Erich Fromm. Dlaczego coraz częściej i coraz więcej doświadczamy w świecie Biznesu niewrażliwości. Współczesne pokolenie EGO redukuje tożsamość i autentyczność.

Masowe zmiany niekończących się monologów, bylejakości, byleby coś się działo i szeroki wachlarz medialnego bełkotu bez przerwy wzmacniają
i intensyfikują te procesy, które odpowiadają za zubożenie emocjonalnie i zaburzenie człowieczeństwa.

“Wrażliwość w Biznesie” to ważne medium pozwalające poznać znaczenie kluczowych funkcji i narzędzi mających na celu poznawanie, uczenie się i odkrywanie swoich uczuć oraz budowanie wartościowych i jakościowych społecznych pokoleń.

Ponieważ niebezpiecznym zjawiskiem jest świadome budowanie błędnych przekonań, że emocje są opozycją do rozumu. Jak to przeczytać można w dostępnych książek i artykułach, w których znajdziemy podział: rozum – emocje, umysł – ciało czy kultura – natura i wiedza, że miałyby się wzajemnie wykluczać a właściwym jest pojmowanie, że się wspierają i uzupełniają. Nauka daje nam te możliwości.

„Wrażliwość w Biznesie” otwiera nas na dyskusję o tym, czym są emocje, skąd pochodzą, jaką pełnią funkcję, do czego nam służą, jak inteligentnie z nimi współpracować i dlaczego różne kultury mają różne strategie uzewnętrzniania emocji.

„Wrażliwość w Biznesie” nabiera wartości i jest coraz bardziej ceniona dzięki m.in. INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ. Kontroli własnych emocji, zapału, wytrwałości, świadomości i realizacji celów oraz zdolność do empatii i zachowania umiejętności społecznych.

Dzięki wrażliwości nadjemy coraz większe znaczenie ciekawości, radości, ekscytacji, zachwytowi w procesach decyzyjnych, twórczych, motywacyjnych czy budujących długotrwałe relacje i kontakty międzyludzkie.

Po więcej wiedzy NT: „Wrażliwości w Biznesie” zapraszam na szkolenie, które poprowadzi dla Państwa Radosław Kozal.

 

Z wyrazami szacunku i uznania Zespół,

JASMINUM ACADEMY

Status

Szczegóły szkolenia

WARSZTATY: WRAŻLIWOŚĆ W BIZNESIE

Człowiek poczyna się jawić jako niewiele znaczący element totalnej maszyny, właściwie odżywiany i zabawiany, lecz bierny i bez życia, pozbawiony niemal uczuć. Zanikają indywidualizm i prywatność, a uczucia wobec innych programowane są za pomocą środków farmakologicznych odgrywających rolę nowego rodzaju doświadczenia introspekcyjnego. – Erich Fromm

O deficytach wrażliwości współczesnych pokoleń pisał pół wieku temu Erich Fromm. Dlaczego coraz częściej i coraz więcej doświadczamy w świecie Biznesu niewrażliwości. Współczesne pokolenie EGO redukuje tożsamość i autentyczność.

Masowe zmiany niekończących się monologów, bylejakości, byleby coś się działo i szeroki wachlarz medialnego bełkotu bez przerwy wzmacniają
i intensyfikują te procesy, które odpowiadają za zubożenie emocjonalnie i zaburzenie człowieczeństwa.

“Wrażliwość w Biznesie” to ważne medium pozwalające poznać znaczenie kluczowych funkcji i narzędzi mających na celu poznawanie, uczenie się i odkrywanie swoich uczuć oraz budowanie wartościowych i jakościowych społecznych pokoleń.

Ponieważ niebezpiecznym zjawiskiem jest świadome budowanie błędnych przekonań, że emocje są opozycją do rozumu. Jak to przeczytać można w dostępnych książek i artykułach, w których znajdziemy podział: rozum – emocje, umysł – ciało czy kultura – natura i wiedza, że miałyby się wzajemnie wykluczać a właściwym jest pojmowanie, że się wspierają i uzupełniają. Nauka daje nam te możliwości.

„Wrażliwość w Biznesie” otwiera nas na dyskusję o tym, czym są emocje, skąd pochodzą, jaką pełnią funkcję, do czego nam służą, jak inteligentnie z nimi współpracować i dlaczego różne kultury mają różne strategie uzewnętrzniania emocji.

„Wrażliwość w Biznesie” nabiera wartości i jest coraz bardziej ceniona dzięki m.in. INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ. Kontroli własnych emocji, zapału, wytrwałości, świadomości i realizacji celów oraz zdolność do empatii i zachowania umiejętności społecznych.

Dzięki wrażliwości nadjemy coraz większe znaczenie ciekawości, radości, ekscytacji, zachwytowi w procesach decyzyjnych, twórczych, motywacyjnych czy budujących długotrwałe relacje i kontakty międzyludzkie.

Po więcej wiedzy NT: „Wrażliwości w Biznesie” zapraszam na szkolenie, które poprowadzi dla Państwa Radosław Kozal.

 

Z wyrazami szacunku i uznania Zespół,

JASMINUM ACADEMY