To szkolenie już się odbyło

STORYTELLING W PREZENTACJACH BIZNESOWYCH: „HISTORIA W MOJEJ PRACY”

Początek
12 września 2022 09:00
Koniec
13 września 2022 15:00

2,100.00

STORYTELLING W PREZENTACJACH BIZNESOWYCH: „HISTORIA W MOJEJ PRACY”

Wprowadzenie:

Dążysz do nawiązania skutecznej relacji z klientem?

Sprzedaż produktów lub usług stanowi część Twojej codziennej pracy?

Pragniesz skutecznie zaprezentować temat na konferencji biznesowej?

Chcesz skutecznie motywować swój zespół?

Dzisiejsza rzeczywistość biznesowa oraz zawodowa wymaga od nas nie tylko umiejętności twardych, lecz także tych miękkich. Wśród tych ostatnich, jedną z kluczowych stanowi umiejętność przygotowania i wygłaszania wystąpień publicznych. Spotkania z klientami, elevator pitch, konferencje biznesowe, czy sesje networkingowe – to zaledwie kilka przykładów z rzeczywistości współczesnego przedsiębiorcy lub pracownika wyższego szczebla.

W ramach przygotowań naszych wystąpień publicznych intuicyjnie skupiamy się na ich treści.

Stąd szczegółowa znajomość cech produktu, drobiazgowo przygotowane slajdy na konferencję biznesową, szczegółowe opowiadanie historii własnej firmy podczas autoprezentacji. Czasami jeszcze dokładamy do tego w miarę pewną gestykulację lub modulację głosem.

Niestety, nie przynosi to zakładanego efektu: klienci nie kupują produktu, inwestorzy nie są zainteresowani naszym startupem, a podczas konferencji biznesowej wzrok słuchaczy ląduje w telefonie komórkowym…

Pozwól, że zdradzę Ci sekret: sama treść i sposób prezentacji to za mało. Za mało, aby skutecznie zawalczyć o uwagę Twojej widowni!

Czego zatem brakuje?

Zastanów się, jakie przemówienia są fascynujące dla CIEBIE. Kiedy chcesz kogoś słuchać, kiedy jesteś zainteresowany rozmową i kiedy czujesz, że poruszany temat jest dla Ciebie istotny.

Odpowiedzi na to pytanie należy poszukiwać w trzech podstawowych składnikach:

  1. Jasności celu wystąpienia, czyli wartości dla widowni (nie dla nas samych!)
  2. Świadomości potrzeb konkretnego audytorium i umiejętności odwołania się do nas,
  3. Odpowiedniego zróżnicowania naszej argumentacji

Co to oznacza w praktyce?

Skuteczny mówca to taki, który zdaje sobie sprawę, że to jego widownia jest najważniejsza.

Ważniejsza niż motywacja jego samego. Ważniejsza niż wiedza o produkcie, slajdy dotyczące firmy, czy dane finansowe. Wszystko, o czym mówimy w przemówieniu powinno wspierać wartość dla widowni i być do niej dopasowane. Tylko wtedy możemy skutecznie osiągnąć cel naszego wystąpienia.

Miernikiem naszej skuteczności w wystąpieniach publicznych jest nasz stosunek do audytorium.

Jak zatem najlepiej budować więź z widownią?

W jaki sposób sprawić, aby widownia poczuła się dostrzeżona?

W wystąpieniach publicznych istnieje coś, co przemawia do nas znacznie silniej niż logos.

Znacznie silniej niż suche dane, fakty, czy statystyki. Te ostatnie wydają nam się dość ogólnikowe, bezosobowe i oddalone od nas. Do tego ich nagromadzenie nierzadko zmusza nas do skomplikowanej analizy. Analizy, która wbrew pozorom wcale nie ułatwia podjęcia decyzji biznesowej.

Co zatem działa?

Coś, co pozwala budować więź z widownią, wywoływać emocje, a jednocześnie wspiera nasze przesłanie. Tym narzędziem są techniki storytellingu. Czy jest ktoś, kto potrafi oprzeć się dobrej historii?

Aby jednak nasza historia mogła właściwie zadziałać, konieczne jest osadzenie jej w szerszym kontekście. Kontekście wynikającym z celu wystąpienia i potrzeb widowni. Atutem tego szkolenia jest zatem możliwość nabycia umiejętności opowiadania historii stanowiących element skutecznego wystąpienia publicznego w sposób spójny z jego celem oraz potrzebami audytorium. Dodatkowo, nauczysz się także wkomponowywać historię w strukturę Twojego przemówienia, tak aby rzeczywiście spełniała ona swoją funkcję.

Czy jesteś gotowy sięgnąć po historię i z jej pomocą osiągnąć sukces w komunikacji biznesowej lub zawodowej?

Dla kogo?:

Szkolenie to jest dedykowane przedsiębiorcom lub pracownikom korporacyjnym wyższego szczebla, chcącym wzmocnić swoje umiejętności w zakresie wystąpień publicznych oraz storytellingu dla skutecznej realizacji własnych założeń biznesowych. W szczególności jest ono przewidziane dla przedsiębiorców lub pracowników etatowych, którzy:

– sprzedają swoje towary lub usługi

– chcą pozyskać wsparcie od aniołów biznesu

– wygłaszają prelekcje na konferencjach biznesowych

– motywują swój zespół

– biorą udział w sesjach networkingowych

– prowadzą szkolenia biznesowe

Szkolenie to jest dedykowane wszystkim tym, dla których prowadzenie biznesu oznacza

współpracę z drugą osobą. Zapraszamy osoby zainteresowane kompleksowym podejściem do wystąpień publicznych w celu wzmocnienia swojej wiarygodności i osiągnięcia zakładanych zamiarów biznesowych. Osoby, które chciałyby skuteczniej docierać do klientów, kontrahentów lub pracowników lub też w pewny sposób nawiązywać nowe relacje biznesowe.

Jeśli podstawą Twojego biznesu lub działalności zawodowej jest komunikacja i jeśli wiesz, że Twoja skuteczność zależy od stopnia, w jakim opanujesz prezentacje biznesowe, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Korzyści:

Praca metodą piramidy przemówień polega na kompleksowym i holistycznym podejściu do wystąpień publicznych, poprzez zrozumienie zależności pomiędzy poszczególnymi elementami przemówienia i umiejętne ich wykorzystanie.

Zapewnia to trzy podstawowe korzyści:

– klarowność celu

– spersonalizowany przekaz dopasowany do potrzeb konkretnego audytorium

– spójność zastosowanych narzędzi retorycznych

Trzy powyższe filary stanowią tajniki skutecznej komunikacji biznesowej

 

Szczegółowe korzyści obejmują natomiast:

– zwiększenie skuteczności wystąpienia biznesowego poprzez świadomość problemu

audytorium i zaoferowanie jego skutecznego rozwiązania

– zwiększenie skuteczności wystąpienia poprzez precyzyjną analizę audytorium i identyfikację jego potrzeb

– wzmocnienie oddziaływania poprzez zastosowanie różnorodnej argumentacji

– wzmocnienie zapamiętywalności poprzez umiejętne zastosowanie technik storytellingu

– zastosowanie mechanizmu utożsamienia poprzez odpowiednią kreację bohatera i konfliktu

– zaangażowanie widowni za pomocą skutecznej zmiany emocji

– identyfikację klientów, pracowników i partnerów biznesowych za pomocą storytellingowych

archetypów bohatera

– przykucie uwagi za pomocą odpowiedniej konstrukcji wstępu

– zwiększenie zapamiętywalności wystąpienia za pomocą odpowiedniej konstrukcji

zakończenia

– klarowność przemówienia poprzez zastosowanie czytelnych struktur rozwinięcia

– pokazanie korzyści za pomocą struktury podróży bohatera

– zwiększenie zapamiętywalności dzięki skutecznemu zaskoczeniu widowni

– zwiększenie skuteczności poprzez zaangażowanie widowni w opowiadaną historię

– trening nabytych umiejętności i uzyskanie spersonalizowanej informacji zwrotnej

PROGRAM SZKOLENIA

  1. SKUTECZNE WYSTĄPIENIE – PROBLEM I CEL
  2. Piramida przemówień – warstwy skutecznego przemówienia
  3. Moje dlaczego?
  4. Po co o tym mówię?
  5. Cel ogólny i szczegółowy
  6. Akronim PEWNI – wraz z case study
  7. SZCZEGÓŁOWA ANALIZA POTRZEB AUDYTORIUM
  8. Sześć rzeczy o moim audytorium
  9. Pytania przydatne w analizie potrzeb – case study
  10. Ethos widowni i archetypy bohaterów
  11. Archetypy bohaterów – wady i zalety
  12. Historie moje, czy klientów?

III. PRACA Z HISTORIĄ

  1. Dlaczego storytelling?
  2. Pytania służące gromadzeniu historii
  3. Cztery niezbędne składniki każdej historii
  4. Temperatura konfliktu
  5. Model bajki
  6. Trzy hormony w storytellingu
  7. STRUKTURY STORYTELLINGU
  8. Struktura podróży bohatera
  9. Struktura STAR – wraz ze studium przypadku
  10. Struktura PIXAR
  11. Struktury trójelementowe
  12. Najważniejsze momenty w strukturach
  13. Akronim STORY
  14. HISTORIA W STRUKTURZE
  15. Akronim AIA i jego modyfikacje
  16. Wstęp do historii – model 5 W
  17. Zakończenie do historii – model 6 P
  18. Historia w strukturze perswazyjnej
  19. Historia w strukturze informacyjnej
  20. PREZENTACJA HISTORII Z SESJĄ INFORMACJI ZWROTNEJ

VII. NARZĘDZIOWNIK STORYTELLERA

  1. Przesłanie, klamra kompozycyjna, phrase that pays
  2. Zaskakujące przesłanie
  3. Zwrot akcji
  4. Zawieszenie akcji
  5. Inne techniki zaskakiwania
  6. Pytania do widowni w trakcie historii
  7. Angażowanie widowni w historię

Przelew proszę wykonać na konto

Alior Bank: 60 2490 0005 0000 4530 6108 9505

Kwota 2100

Tytuł: STORYTELLING W PREZENTACJACH BIZNESOWYCH: „HISTORIA W MOJEJ PRACY”

Status

Szczegóły szkolenia

STORYTELLING W PREZENTACJACH BIZNESOWYCH: „HISTORIA W MOJEJ PRACY”

Wprowadzenie:

Dążysz do nawiązania skutecznej relacji z klientem?

Sprzedaż produktów lub usług stanowi część Twojej codziennej pracy?

Pragniesz skutecznie zaprezentować temat na konferencji biznesowej?

Chcesz skutecznie motywować swój zespół?

Dzisiejsza rzeczywistość biznesowa oraz zawodowa wymaga od nas nie tylko umiejętności twardych, lecz także tych miękkich. Wśród tych ostatnich, jedną z kluczowych stanowi umiejętność przygotowania i wygłaszania wystąpień publicznych. Spotkania z klientami, elevator pitch, konferencje biznesowe, czy sesje networkingowe – to zaledwie kilka przykładów z rzeczywistości współczesnego przedsiębiorcy lub pracownika wyższego szczebla.

W ramach przygotowań naszych wystąpień publicznych intuicyjnie skupiamy się na ich treści.

Stąd szczegółowa znajomość cech produktu, drobiazgowo przygotowane slajdy na konferencję biznesową, szczegółowe opowiadanie historii własnej firmy podczas autoprezentacji. Czasami jeszcze dokładamy do tego w miarę pewną gestykulację lub modulację głosem.

Niestety, nie przynosi to zakładanego efektu: klienci nie kupują produktu, inwestorzy nie są zainteresowani naszym startupem, a podczas konferencji biznesowej wzrok słuchaczy ląduje w telefonie komórkowym…

Pozwól, że zdradzę Ci sekret: sama treść i sposób prezentacji to za mało. Za mało, aby skutecznie zawalczyć o uwagę Twojej widowni!

Czego zatem brakuje?

Zastanów się, jakie przemówienia są fascynujące dla CIEBIE. Kiedy chcesz kogoś słuchać, kiedy jesteś zainteresowany rozmową i kiedy czujesz, że poruszany temat jest dla Ciebie istotny.

Odpowiedzi na to pytanie należy poszukiwać w trzech podstawowych składnikach:

  1. Jasności celu wystąpienia, czyli wartości dla widowni (nie dla nas samych!)
  2. Świadomości potrzeb konkretnego audytorium i umiejętności odwołania się do nas,
  3. Odpowiedniego zróżnicowania naszej argumentacji

Co to oznacza w praktyce?

Skuteczny mówca to taki, który zdaje sobie sprawę, że to jego widownia jest najważniejsza.

Ważniejsza niż motywacja jego samego. Ważniejsza niż wiedza o produkcie, slajdy dotyczące firmy, czy dane finansowe. Wszystko, o czym mówimy w przemówieniu powinno wspierać wartość dla widowni i być do niej dopasowane. Tylko wtedy możemy skutecznie osiągnąć cel naszego wystąpienia.

Miernikiem naszej skuteczności w wystąpieniach publicznych jest nasz stosunek do audytorium.

Jak zatem najlepiej budować więź z widownią?

W jaki sposób sprawić, aby widownia poczuła się dostrzeżona?

W wystąpieniach publicznych istnieje coś, co przemawia do nas znacznie silniej niż logos.

Znacznie silniej niż suche dane, fakty, czy statystyki. Te ostatnie wydają nam się dość ogólnikowe, bezosobowe i oddalone od nas. Do tego ich nagromadzenie nierzadko zmusza nas do skomplikowanej analizy. Analizy, która wbrew pozorom wcale nie ułatwia podjęcia decyzji biznesowej.

Co zatem działa?

Coś, co pozwala budować więź z widownią, wywoływać emocje, a jednocześnie wspiera nasze przesłanie. Tym narzędziem są techniki storytellingu. Czy jest ktoś, kto potrafi oprzeć się dobrej historii?

Aby jednak nasza historia mogła właściwie zadziałać, konieczne jest osadzenie jej w szerszym kontekście. Kontekście wynikającym z celu wystąpienia i potrzeb widowni. Atutem tego szkolenia jest zatem możliwość nabycia umiejętności opowiadania historii stanowiących element skutecznego wystąpienia publicznego w sposób spójny z jego celem oraz potrzebami audytorium. Dodatkowo, nauczysz się także wkomponowywać historię w strukturę Twojego przemówienia, tak aby rzeczywiście spełniała ona swoją funkcję.

Czy jesteś gotowy sięgnąć po historię i z jej pomocą osiągnąć sukces w komunikacji biznesowej lub zawodowej?

Dla kogo?:

Szkolenie to jest dedykowane przedsiębiorcom lub pracownikom korporacyjnym wyższego szczebla, chcącym wzmocnić swoje umiejętności w zakresie wystąpień publicznych oraz storytellingu dla skutecznej realizacji własnych założeń biznesowych. W szczególności jest ono przewidziane dla przedsiębiorców lub pracowników etatowych, którzy:

– sprzedają swoje towary lub usługi

– chcą pozyskać wsparcie od aniołów biznesu

– wygłaszają prelekcje na konferencjach biznesowych

– motywują swój zespół

– biorą udział w sesjach networkingowych

– prowadzą szkolenia biznesowe

Szkolenie to jest dedykowane wszystkim tym, dla których prowadzenie biznesu oznacza

współpracę z drugą osobą. Zapraszamy osoby zainteresowane kompleksowym podejściem do wystąpień publicznych w celu wzmocnienia swojej wiarygodności i osiągnięcia zakładanych zamiarów biznesowych. Osoby, które chciałyby skuteczniej docierać do klientów, kontrahentów lub pracowników lub też w pewny sposób nawiązywać nowe relacje biznesowe.

Jeśli podstawą Twojego biznesu lub działalności zawodowej jest komunikacja i jeśli wiesz, że Twoja skuteczność zależy od stopnia, w jakim opanujesz prezentacje biznesowe, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Korzyści:

Praca metodą piramidy przemówień polega na kompleksowym i holistycznym podejściu do wystąpień publicznych, poprzez zrozumienie zależności pomiędzy poszczególnymi elementami przemówienia i umiejętne ich wykorzystanie.

Zapewnia to trzy podstawowe korzyści:

– klarowność celu

– spersonalizowany przekaz dopasowany do potrzeb konkretnego audytorium

– spójność zastosowanych narzędzi retorycznych

Trzy powyższe filary stanowią tajniki skutecznej komunikacji biznesowej

 

Szczegółowe korzyści obejmują natomiast:

– zwiększenie skuteczności wystąpienia biznesowego poprzez świadomość problemu

audytorium i zaoferowanie jego skutecznego rozwiązania

– zwiększenie skuteczności wystąpienia poprzez precyzyjną analizę audytorium i identyfikację jego potrzeb

– wzmocnienie oddziaływania poprzez zastosowanie różnorodnej argumentacji

– wzmocnienie zapamiętywalności poprzez umiejętne zastosowanie technik storytellingu

– zastosowanie mechanizmu utożsamienia poprzez odpowiednią kreację bohatera i konfliktu

– zaangażowanie widowni za pomocą skutecznej zmiany emocji

– identyfikację klientów, pracowników i partnerów biznesowych za pomocą storytellingowych

archetypów bohatera

– przykucie uwagi za pomocą odpowiedniej konstrukcji wstępu

– zwiększenie zapamiętywalności wystąpienia za pomocą odpowiedniej konstrukcji

zakończenia

– klarowność przemówienia poprzez zastosowanie czytelnych struktur rozwinięcia

– pokazanie korzyści za pomocą struktury podróży bohatera

– zwiększenie zapamiętywalności dzięki skutecznemu zaskoczeniu widowni

– zwiększenie skuteczności poprzez zaangażowanie widowni w opowiadaną historię

– trening nabytych umiejętności i uzyskanie spersonalizowanej informacji zwrotnej

PROGRAM SZKOLENIA

  1. SKUTECZNE WYSTĄPIENIE – PROBLEM I CEL
  2. Piramida przemówień – warstwy skutecznego przemówienia
  3. Moje dlaczego?
  4. Po co o tym mówię?
  5. Cel ogólny i szczegółowy
  6. Akronim PEWNI – wraz z case study
  7. SZCZEGÓŁOWA ANALIZA POTRZEB AUDYTORIUM
  8. Sześć rzeczy o moim audytorium
  9. Pytania przydatne w analizie potrzeb – case study
  10. Ethos widowni i archetypy bohaterów
  11. Archetypy bohaterów – wady i zalety
  12. Historie moje, czy klientów?

III. PRACA Z HISTORIĄ

  1. Dlaczego storytelling?
  2. Pytania służące gromadzeniu historii
  3. Cztery niezbędne składniki każdej historii
  4. Temperatura konfliktu
  5. Model bajki
  6. Trzy hormony w storytellingu
  7. STRUKTURY STORYTELLINGU
  8. Struktura podróży bohatera
  9. Struktura STAR – wraz ze studium przypadku
  10. Struktura PIXAR
  11. Struktury trójelementowe
  12. Najważniejsze momenty w strukturach
  13. Akronim STORY
  14. HISTORIA W STRUKTURZE
  15. Akronim AIA i jego modyfikacje
  16. Wstęp do historii – model 5 W
  17. Zakończenie do historii – model 6 P
  18. Historia w strukturze perswazyjnej
  19. Historia w strukturze informacyjnej
  20. PREZENTACJA HISTORII Z SESJĄ INFORMACJI ZWROTNEJ

VII. NARZĘDZIOWNIK STORYTELLERA

  1. Przesłanie, klamra kompozycyjna, phrase that pays
  2. Zaskakujące przesłanie
  3. Zwrot akcji
  4. Zawieszenie akcji
  5. Inne techniki zaskakiwania
  6. Pytania do widowni w trakcie historii
  7. Angażowanie widowni w historię

Przelew proszę wykonać na nr konta:

Alior Bank: 60 2490 0005 0000 4530 6108 9505

Kwota 2100

Tytuł: STORYTELLING W PREZENTACJACH BIZNESOWYCH: „HISTORIA W MOJEJ PRACY”