TECHNIKI MANIPULACJI i jak sobie z nimi radzić

Osoba prowadząca
Początek
20 sierpnia 2019 10:00
Koniec
21 sierpnia 2019 18:00

1,170.00

Kategoria:

Status

Szczegóły szkolenia

CEL

Celem szkolenia jest przedstawienie jak mówić i wpływać bezpośrednio na podświadomości drugiej osoby, jej zmysłów, emocji i wyobraźni tak, by każda ich sugestia była interesująca i wzbudzająca potrzebę posiadania, tego co oferują.

Szkolenie ma na celu pomoc w utrzymaniu pozytywnych długofalowych relacji z klientami oraz nauczenie skutecznych i praktycznych technik, które oddziałują na umysł drugiego człowieka, wpływając na jego decyzje, motywację oraz upodobania.

Podczas szkolenia doświadczysz czym jest język perswazji, przekonasz się jak ogromną siłę ma odpowiednia argumentacja i w jaki sposób możesz dotrzeć do rozmówcy, by przekonać go do swoich racji.

Udział w szkoleniu pomoże także zauważać manipulacje innych osób oraz zabezpieczyć się aby stać się na nią bardziej odpornymi .

Program szkolenia:

1 DZIEŃ:

1. Wprowadzenie

Definicje perswazji, manipulacji i wywierania wpływu;

Manipulacja a etyka.

2. Perswazja niewerbalna

– Nauczysz się, jak w szybko zdobyć, a potem utrzymać uwagę i znakomity kontakt z rozmówcą

– Dopasowanie do partnera – RAPPORT

– VAKOG – jak mówić językiem podświadomości klienta

– Systemy reprezentacyjne

3. Perswazja werbalna:

Poznasz słowa – klucze pomnażające zyski

Hipnotyczne wzorce  językowe

• Nauczysz się jak zmienić myśli i wpłynąć na decyzje drugiej osoby jednym pytaniem

  • Poznasz zwroty, słowa i zdania, które oddziałują na podświadomość
  • Dowiesz się, czego unikać: słowa – pułapki
  • Nauczysz się jak mówić, tak aby klienci ulegali Twoim sugestiom, kupowali z przyjemnością i namawiali do tego innych
  • Magia słów
  • Słowa pułapki

2 DZIEŃ:

  1. Perswazja werbalna cd.
    (lub 4. Zaawansowane wzorce perswazji )
  • Wykorzystanie presupozycji
  • • Siła implikacji
  • Posługiwania się językiem korzyści.
  • Sytuacje w których posługujemy się językiem straty.4. Reguły społeczne jako narzędzie wywierania wpływu.

– Zasada kontrastu
– Reguła maksymalizacji korzyści
– Reguła uproszczonej oceny szans
– Reguła wzajemności
– Reguła konsekwencji
– Reguła lubienia
– Reguła niedostępności

– Reguła autorytetu

– Społeczny dowód słuszności

5. Obrona przed manipulacją:

– 10 sprawdzonych sposobów, jak radzić sobie z manipulacją
– Sposoby neutralizacji technik manipulacyjnych

Po szkoleniu Uczestnicy będą wiedzieli co zrobić by ludzie ich słuchali, cenili, lubili oraz realizowali ich sugestie oraz potrafili się obronić przed manipulacją innych osób.
Szkolenie będzie prowadzone metodami aktywnymi, poprzez pracę w grupach, w dwójkach oraz dyskusje . Szkolenie będzie dopasowane do faktycznych potrzeb uczestników.
Szkolenie trwa 2 dni w godz. 10-18.

Liczba uczestników: 15

Prowadzący:
Janusz Gołyński  – Trener NLP