System zarządzania zadaniami i sobą samym w czasie metodą GTD (Getting Things Done)

Osoba prowadząca
Początek
22 listopada 2019 09:00
Koniec
22 listopada 2019 17:00
Miejsce szkolenia
Warszawa   Zobacz mapę

630.00

Kategoria:

Status

Szczegóły szkolenia

Szkolenie adresowane jest do pracowników realizujących najróżniejsze zadania oraz projekty w ramach wykonywanej pracy. Nabyte umiejętności pozwalają zarządzać sobą w taki sposób, by realizować niezbędne zadania w jak najkrótszym czasie.

Korzyści z zarządzania sobą w czasie:

  • Realizacja tych samych zadań, ale mniejszym nakładem sił
  • Lepsza organizacja własnej pracy
  • Lepsze wyniki w pracy
  • Mniej chaosu i stresu
  • Większe zadowolenie z pracy
  • Większa motywacja
  • Czas na realizacja zadań „wyższego” rzędu
  • Mniejsza presja w pracy i nacisk na wydajność
  • Mniej błędów popełnianych podczas realizacji zadań
  • Szybsze osiąganie celów zawodowych i prywatnych.