0.00zł
Brak produktów w koszyku.
360.00zł
PROGRAM:
1. Omówienie elementów druku oferty
· Jak przygotować ofertę : opis działań, potrzeb i rezultatów, wskaźniki i mierzenie rezultatów
· zasady konstrukcji budżetu zadania.
2. Umowa realizacji zadania publicznego:
· zasady i terminy ponoszenia wydatków, przesuwania między pozycjami/kategoriami kosztorysu,
· przekazywanie środków jednorazowym przelewem i transzami,
· prowadzenie dokumentacji związanej z zadaniem – księgowość, opis faktur i zasady odpowiedzialności za nie prowadzenie księgowości,
· rozliczenie wkładu osobowego i rzeczowego,
· procedura zwrotu dotacji,
· inne wymogi wprowadzone przez umowę,
· załączniki do umowy.
3. Sprawozdanie z realizacji zadania:
· Elementy sprawozdania,
· Sprawozdanie częściowe i końcowe,
· Rozliczenie części merytorycznej i finansowej,
· Rozliczenie rezultatów
· Złączniki do sprawozdania,
4. Omówienie procedury oraz druków oferty i sprawozdania stosowanych do trybu art. 19 a – małych grantów.